Fikatajm

Idag har man ju varit iväg lite överallt. Mötet med activ personal gick bra. Ska böraj jobba som timanställd hos dom.
Sprang runder med Johan på Väla och Ikea och sen käka vi :)
Har handlat färdigt julklapp till Martin.
Har kommit på vad mamma och pappa ska få så har handlat lite till det.
Johans ska jag köpa tillsammans med mamma på tisdag nästa vecka blir det nog :).

Imorrn ska jag faaktiskt ta en fika med Linda. Är ett halvår sen vi sågs nu så nu har vi lagt ner stridsyxan för andra gången kanske ;) Ska bli ganska trevligt att få prata med någon där vi verkligen vet allt om varandras liv (förutom då detta sista halvåret). Vi har ju vuxit upp tillsammans sen vi va typ 5 eller nåt :)

Jag (innan jag gick ner i vikt), -,  Linda :D



Nu ska jag sova... är sååå jäkla trött...
Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0