Första dagen på veckan - igen :)

Då var det måndag igen. Tycker att tiden går så himla fort!!
Idag ska man in till stan. Intervjun blev ändrad så jag fick sovmorgon ;) Så ska va där halv två istället. Helt perfekt! Så slipper man springa runt därinne själv fram till två iaf.
Johan slutar ju två, då skulle vi träffas och äta :)
Jag ska även försöka bli färdig med julklapparna.... Har två jag måste köpa till Johan, eller 1,5 rättare sagt :) Har ju en här hemma men måste köpa ett komplement till den eller vad man ska kalla det... Sen ska jag köpa den dära andra grejjen oxå.... Får se hur jag ska lösa det utan att han fattar vad det är för nåt...
Ska handla till min bror med :) Där har jag inte bestämt mig ännu vad han ska få.... Så får se vad det finns för skoj..
Mammas och pappas är redan bestämt :)
Sen blir det inga fler julklappar.
Bara att hoppas på att alla blir glada :) Tanken som räknas ju ;)

Mitt julpyssel ;)



Nu ska jag göra mig iordningoc sen ta ut bebis på en liten promenad... Tar tåget om en timme eller nåt :)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0