Planerna idag

- Gå med Tyson såklart :)
- Plocka undan disken
- Dammsuga lite snabbt
- Fixa naglarna
- Duscha
- Grejja med bloggen
- En ska komma och titta på bilen
- Åka till mina föräldrar :)

Sen hem och SOVA! :D

Idag är det inte så mycket som ska göras...  Mest skojjiga saker :)
Tror jag ska föröska ordna en header idag. Skalis håller ju på att göra en till mig men tänkte att jag kunde göra en och ha sålänge tills han är klar :)

Haha vakna inatt/imorse nån gång och fick för mig att juag hade försovit mig till jobbet.... Fick sån superpanik.. Men sen la jag mig igen haha. Berättade det för Johan när vi skulle gå upp och han bara skratta åt mig :P


Uppdaterar sen om hur allt går med blogg och dag :D

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0