10 november 2009

Ibland kan man reta sig på folk utan egentlig anledning... Som bara idag, jag blev svartsjuk (ovanligt, nej!). På en skitsak egentligen men sen samtidigt retar jag mig på det för att så mycket annat spelar in... Men men... Inte så mycket att göra åt....

Dagarna bara flyger iväg... Dom går nästan för fort....

Johans föräldrar var här från ons-fre. Det gick över förväntan :) Jag hade räknat med en hel del pinsam tystnad... men Johan och hans pappa var ute nästan hela tiden och grejjade med allt. Och hans mamma var iväg och handlade mycket :)
Och jag gömde mig i soffan.... :P

I helgen skulle vi fått ännu mer besök från öland, Johans vänner. Men dom var sjuka så dom kunde tyvärr inte komma... Men kommer en annan helg :)




Idag är verkligen en seg dag... Känns superskumt... Hatar den här känslan man får i kroppen när man upptäcker saker som man  inte vill se.... Och sen att vissa saker har vatt som dom har vatt gör ju inte saken  bättre...
Skitsamma... Nu ska jag ut och ta en cigg så man får annat att tänka på....

Jobbar förresten idag mellan 14-21, börjar såklart när Johan slutar :( Men får ju träffa honom lite ikväll iaf innan det är läggdags....



Ciao!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0