Blir det mer skit?

Förföljs vi utav otur eller vad fan är det frågan om?
Johan var och tittade på bilen idag med och bestämde sig för att han ville ha den. På väg hem så går hjullagret sönder på ena bakdäcket.....

Fick veta att hans föräldrar kommer på måndag och då kunde dom ta Tyson med sig så jag får hem honom igen, då blev jag verkligen superglad för då löser allt sig (trodde jag....) Då ringer gubben istället som har Tyson tillfälligt och säger att jag måste hämta honom imorgon! Bara för att dom ska iväg.... Så nu förösker jag få tag på Johans föräldrar så dom KANSKE kan ha Tyson tills på måndag.... Men ahar fortfarande inte fått något svar.... Så jag håller på att få panik...


Funderar på att gå och lägga mig så man slipper denna dagen! Men känns som att resten av dagarna oxå kommer va skit...... På nåt jävla vänster så går allt emot mig!!

Bilen ligger ute på blocket. Har en som KANSKE ska komma o kolla imorrn, får se hur det blir med den saken... Annars KANSKE där är en som är intresserad och har lagt ett bud... Men men det skiter sig väl det med!

Fans jävla helvetes mög!!


Saknar dig!!!!

 

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0