Sitter på jobb nu och har inte så mycket att göra så uppdatera bloggen lite :) Det va ju ett tag sen, är ganska slarvig...

Har ju skaffat ny telefon (en bra telefon!) så nu kan jag även börja blogga från mobilen ;) Om det skulle va intressant vill säga...

Igår så hade jag och Johan varit tillsammans i 2 månader :D hehe Tiden går fort när man har roligt!

Nu i veckan så kommer Johans föräldrar... Dom ska bo här ett par dagar :) Och hjälpa till att grejja lite.
När dom åker på fredag så kommer istället ett par kompisar till Johan :) Dom med den söta pojken som jag vill kidnappa ;) Ska bli superskoj!

Fick världens sötaste sms utav älsklingen idag. Et5t sånt sms som verkligen värmde i hjärtat! Jag är verkligen världens lykligaste tjej, är så glad att jag träffat honom. Han är underbar på alla sätt och vis! Vi har så gott som samma syn på allt :)

Johan, du är underbar!

♥Sagolik kärlek♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0