:'(

Sitter för tillfället hemma hos mina föräldrar och väntar på att mamma ska komma hem vid fyra.
Tänkte berätta för henne hur allt ligger till...
Tuff dag igår kan jag säga.... I lördes så ville nog inte min hjärna ta till sig vad om egentligen hände... Men när vi åkte ifrån dom igår så brast jag i bilen... Älsklingen trösta mig... Han sa inte så mycket, men bara att han fanns där och höll om mig betydde jättemycket!
Idag är en seg dag... Saknar honom så att jag vet inte vart jag ska ta vägen... Just nu vill jag bara åka dit direkt och krypa ner i hans goa päls!
Jag vet om att han  verkligen kommer få det kanon hos dom och jag kan inte vara ego längre...
Vi ska upp helgen innan jul och fira med Johans föräldrar, då ska jag äntligen få träffa honom igen! Om inget händer såklart för då kör jag dit direkt! Vi har lovat att hålla kontakten regelbundet så jag får veta allt om hur det går och så vidare...
Älskar dig Tyson!




För att tala om något annat (annars komemr tårarna igen..) så var vi på bio innan vi åkte hem igår. Såg 2012, var en helt okej film men på slutet så kändes den så overklig... Så då blev den nästan bara jobbig istället... Man hade ju gått och byggt upp i hjärnan att den skulle vara så jäkla bra (eftersom vad man läst av alla andra som sett den), men den var inte SÅÅ bra....


Nu ska jag snart starta kaffet så det är klart när mamma kommer....


♥Tyson♥


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0