Helgens bravader

I fredes så var älsklingen iväg och käka middag med jobbet. Och jag låg hemma o slappade :)
Vid 21-tiden så kom pappsen för då skulle vi iväg och hämta alla mina saker.
Det gick bra men var jobbigt att där va så mycket folk för N blie helt annorlunda då... + att dom hade fest... MEn jag tog mina saker och pappa hjälpte mig. Körde hem, och då var Johan redo att hjälpa till att bära :) Som tur va så hade jag inte så mycke grejor så det gick fort.
Men tror jag har lite kvar.... så får väl föröska ta mig ut där en vända till sen... Men nu är iaf det mesta taget så jag slipper bry mig mer.

När allt äntligen var klart så slängde jag mig i duschen... Och efter det så kollade vi på film och bara myste (fast jag somna till som vanligt... haha).

I lördes så var det 50-talsfest som gällde :) Callin fylla 20. När man kom dit så var det ganska segt till e början... (hade ju inte dragit igång ordentligt). Så åt vi och sen blev det efterrätt :) Och efter det så börjades drickandet mer på allvar haha. Ju längre kvällen gick desto mer var jag med Hultsfredgänget :) Det var ju där som all action var ;) Hade en allmänt rolig kväll :)
Sen var det bara till att ta cyklen o dra sig hemåt :) Och när man kom hem så var det vääldigt skoj där :D

I söndes tog vi det lugnt.... Satt mest och spelade :)
Och när vi tröttna på det så åkte vi till Kennet och lämna högtalarna och sen vidare till mina föräldrar och hämtade film :)
Såg transformers 2 (vi såg ettan i fredes), men den var så jäkla seg.... Ettan var bra, men tvåan varde i 2,5 timme helt i önödan... man hade tröttnat redan efter första timmen..... Bläfilm...


Idag har jag varit en vända hos min moster och snackat lite skit :) Och busat med vovvarna :D

Min bil är till salu nu! Orkar inte med den längre... Skitbil!


Ciao!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0