Lycklig!

Jag är så jävla glad!!! Min bebis är hemma!!!!! GUd vad jag har saknat honom! Blev massa bus, godis och supermycket kel!!!
Eftersom jag troligtvis börjar plugga och allt det så jag får ju väldigt lite tid för honom... Men det har kanske löst sig :)
Har pratat med en väldigt god vän. Och han och hans familj är väldigt intresserade av att ta hand om honom. OCh då kan jag hälsa på honom när jag vill! Dom ska testa att ha honom under tiden vi åker till Öland för att fira jul den 18-21 dec :) Jag är så jäkla glad!!!
Han kommer verkligen att få det underbart där! Lyckligare än så här kan jag nog inte bli!

 

Om ett par timmar ska jag ta tåget till stan. Ska på informationsmöte om truckutbildningen. Så får se hur det går med det :) Hoppas man får veta om man blvit antagen eller nåt....

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0