Öland

Idag blir det jobb mellan 7.30-11. Efter det så ska jag hem till min moster och hjälpa henne lite :) Ska komma en och kika på en av hennes vovvar som hon inte ska ha kvar :)
Och när det är färdigt (vilket jag hoppas går fort...) så sk jag sanbbt hem och packa ihop lite, sen åker vi till Öland!
Och jag är verkligen supernervös (igen...), för bebis ska följa med oss.... Så ska han få träffa Johannes och Madde och deras vovve :) Så får vi se hur det går...
Samtidigt som jag vill att det ska funka så går jag ändå o hoppas på att det inte funkar.... Men måste tänka på hur han kommer få det och inte tänka på mig själv...

Nu ska jag packa ner datorn ;) Tänkte ha den med mig... Sen följer den med till Öland! Klarar mig inte utan den ett helt dygn... Har för mycket jag måste hålla koll på angående travian :D
+att jag kommer ju säkert skriva hur det går på Öland :) Hur det går för min älskade bebis!



 

 


Kommentarer
Fia - Novas mamma

Ska du lämna bort T?? :(

2009-11-14 23:02:06
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0