Paranormal Activity

hette filmen som vi såg. Den var sådär. Måste erkänna att jag ryckte till flertalet gånger, men på slutet så flippa den ut helt...
Hade nog varit bättre att se den hemma i mörker och surroundsystem ;)


Paranormal Activity ;)

Såhär snyggt satt vi ;)



Var ju först iväg en vända i Lödde och kollade på en bil till Johan :) Superfin! Får se om det blir den, tror det ;)
Sen for vi iväg till Väla. Blev att vi åt kycklingsallad men handla inget speciellt... Köpte mig en ny plånbok och sminkborttagning :)
Och sen åkte vi på bio.

Nu när vi kom hem så upptäckte vi att vi inte hade någon ström.... kylen var ljummen... så det var bara att ringa elgubbarna... Nu är dom här och grejar och har sig. Var nån kabel i gatan som pajjat och självklart så står VÅRT hus utan ström... Men skulle lösa det så länge med nån ny kabel genom fönstret fram tills imorrn.
Så nu har jag placerat lite värmeljus överallt bara för att lyckas få upp värmen lite :D Och att man ser vart man går....

Nu ska jag gå och lägga mig.... Jobbedag imorrn :)


Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0