Sitter på jobb

Sitter på jobb och tänkte att jag kunde uppdatera lite :)

Imorrn kommer Johans föräldrar med min älskade bebis! Är så glad för jag har verkligen saknat honom! OCh det har ju varit väldigt mycket klabb med allting....
Nu är det ju såhär att jag troligtvis kommer att börja plugga och då behöver han ett annat hem.... För jag kommer plugga i stan och Johan jobbar i stan... DÅ blir det MÅNGA ensamma timar för stackarn... jag vill att han ska ha det så bra som det bara går! Så om någon kanske har tips på en bra familj (gärna ute på landet) som kanske skulle vilja ta hand om honom och ge honom den kärleken han förtjänar så får ni väldigt gärna säga till :)

Var och badade idag med älsklingen :) Supermysigt! Simmade några längder och sen koppla vi av i varmvattensbassängen :) Låg och myste där och hade väldigt trevligt :) Är så kul att man verkligen kan hitta på saker på tu man hand :) Helt underbart!
Nu sitter man på jobb och kollar datorn lite. Då ser man att älsklingen gjort världens sötaste inlägg på facebook (som vanligt). Han vet verkligen hur han ska charma mig ♥

Nu sitter jag och läser lite olika favoritbloggar :) Och fördriver tiden lite. Blev så jäkla sugen på att skaffa löshår igen.... får se om man kan hitta nåt spännande :) Hade varit superkul om man hittat nåt snyggt som man kan sätta i :) var ju faktiskt väääldigt längesen jag hade det sist... Så vi får se :)

Nu ska jag fortsätta spana på internätet ;)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0