Snart helg!

Denna vecka har verkligen gått som en jäkla berg och dalbana.... Men tänker inte berätta allt förräns jag vet saker mer säkert..

Har fått veta en sak iaf :) Och det blev jag otroligt glad över! Men det tänker jag inte heller berätta om ;)

Jobbar ju inatt.... Slutar halv åtta och då ska jag raka vägen hem och lägga mig i sängen hos Johan :)

Imorrn tänkte jag att man skulle försöka komma upp i tid, har fått veta att det skulle bli fint väder imorrn så kasnke man tar en promenad på slingan :)

Johan ska på middag med jobbet på kvällen så han stannar i stan fram tills dess... Så får träffa honom imorrn bitti innan han köra till jobb och sen får jag träffa honom nån gång på kvällen... Beroende på när dom kommer hem...

På lördag är det  min tur att dra iväg :) Ska till underbara Callin på hennes 50-talsfest :) Alla ska va utklädda till 50-tal, lite häftigt tycker jag. Jag kommer va som en mörkhårig marilyn monroe ;) om jag lyckas med håret... Kläderna vet jag redan vad jag ska ha ;) Kommer bilder efter festen ;)

På söndag är det inget inplanerat änsålänge... Men får se vad som händer :)

Nu ska jag fortsätta pyssla lite :D Får ju fördriva tiden på nåt sätt på nätterna...



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0