utflyktsdag!

Idag har det hänt grejer :) OCh kommer hända grejer :)

För det första så ligger min bil ute på blocket nu... Och bara några minuter efter att jag lagt ut den så skrev en kille att han ville komma och titta på den så förhoppningsvis kollar han på den i helgen :)

Fick hem en av Johans juklappar idag. Den blev mycke bättre än jag väntat mig så är väldigt nöjd! Bara hoppas att han oxå gillar den :)

Ska snart ta tåget till Hbg :) Älskligen hämtar upp mig där så ska vi åka till Lödde. Han ska kika på bil :)
Sen ska vi shoppa :D När shoppingen är klar så bär det av till bion :) Ska se PAranormal Activity. Så vi får se hur högt jag hoppar ikväll.... :P Jag och sånna filmer brukar inte funka så bra ihop haha :P Och speciellt inte om det sitter personer bredvid som oxå hoppar eller nåt! haha.

Nu ska jag traska iväg till stationen :) Kommer lite bilder senare ;)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0