<3

Älskling var ledig i fredes. Blev en långpromenad i skogen med Tyson. Supermysigt och toppenväder! Måste vi göra om!!

Helgen var superkul.
Var planerat att vi skulle till Johans arbetskollega som fylla 25 på lördagen, ingen av oss var sugna för tänkte hela tiden på att man inte kände någon där... Men vi åkte ändå och tur var det, för det var verkligen superkul!
Träffade på en kille där som visste vem mina föräldrar var haha.
Fick Johan till att dansa, och det var oxå superkul!

Senare på kvällen/natten fick vi för oss att vi skulle åka vidare till Raggarklubben. Skulle vara strippa där ; )
När vi väl kom dit så ångra vi oss igen haha. Gick hemåt och fick pratat en hel del, vilket var skönt för då blev en del saker klargjorda. Gjorde även bort mig rejält... Haha men det kanske jag berättar om en annan gång...

Igår låg vi nästan bara på soffan hela dagen. SKÖNT! Gick en lite kvällspromenad med Tyson och fick i oss lite friskluft.

Idag är en seg dag... Hr haft hemska mardrömmar hela morgonen från det att Johan åkte till jobb... Har legat och kallsvettats som fan och typ bara velat börjat gråta... Har grym mensverk ovanpå allt så är typ allmänt deprimerad.... Bara hoppas att resten av förmiddagen går fort så Johan kan komma hem... Är väldigt kramsjuk idag!

Nu ska jag försöka hitta nån rolig film i hans hylla så jag kan ligga och skratta lite =)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0