Ros

Den förste Oktober fick jag en ros utav Johan, för att vi varit tillsammans en månad. Det tyckte jag var supersött!

Tyson har fått en infektion i sin ena tass... Han är väldigt svullen och slickar hela tiden så han har skavt bort hår därifrån... Blir nog att ringa vetrinären imorrn och höra vad hon tycker att jag ska göra... Tycker så sund om honom.

Blir jobb en vända idag med, skönt att tjäna lite pengar iaf. Söker jobb för fullt... Måste hitta nåt mer. Alltid tufft under hösten med detta jobbet. Den bästa perioden är under sommaren... Men skulle gärna vilja ha ett "vanligt" jobb, så jag har semester när alla andra har semester. Så som  det är nu så får jag ju min "semester" på hösten, men det hjälper ju inte mig eftersom då får jag inga pengar....

Nu blir det att göra sig iordning sen kolla lite på platsbanken innan jag drar.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0