Baka Baka Liten Kaka :)

Jobbat inatt oxå... Då passade jag på att baka igen ;)

Så bakade svärmors frukostbullar. Blev något större än hon brukar ha dom haha, men ser ut som vanliga bullar man köper i affären :)
Bakade chokladkakor, det var en sån dära färdigmix jag testade, dom blev helt okej. Smakade bara lite för mycket choklad för min del...
Blev även chokladsnittar :) Har packat ner så jag tänkte ta med till mamma idag så dom får provsmaka :) Jag själv blev väldigt nöjd iaf.
Nu på morgonkvisten så bakade jag även Drömmar, med chokladfyllning ;).

Är verkligen superkul att baka :) Får snart ha nåt kalas eller nåt för frysen är snart full med bara kakor haha! Johan skulle sätta igång den stora frysen så vi får plats med mat oxå ;)
Tyvärr kan ni inte få se bilder på allt bak.... Kamerakortet vill inte läsas i datorn... Och mobilen har lagt av... Men så här ser mina kakor oxå ut:


Slutar jobba om lite mer än 2h. Då blir det hem och slänga sig i sängen direkt! Sen upp vid tio och åka iväg och handla med mamma :) Ska se om jag hittar några fina kakburkar ;)

Kommentarer
Lillan

Shit vad du bakar.. vad gott det ser ut!!

2010-04-18 19:32:40
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0