Besviken och arg!

Hade en toppendag med mamma igår :) Handla massa fint till köket och där blev kanon :)

På eftermiddagen åkte jag och Johan till Väla, tänkte försöka fixa min telefon... När vi kom så sa dom att den troligtvis bara behövdes uppdateras IGEN... Så hem och gjorde det... blev absolut ingen skillnad förutom att jag förlorade ALLA min kontakter :( Så jävla surt...
Har kollat runt lite på nätet nu angående Aino, och måååånga skriver att deras touch lagt av och att den strular mycket... dom har till och med fått ny Aino flertalet gånger men får alltid samma problem... Då borde man väl få en annan modell?? eller?? Jag vill inte springa och betala för nåt som inte funkar! Skit oxå!

"Fullkomligt väredelös telefon. är nu inne på min 3.e aino. Touchen fungerar ej. Trots uppdateringar. Nu så lyser den hela tiden utan att gå i vänteläge och Touchen funkar inte heller. Nu ska jag reklamera för 3:e gången vilket känns tråkigt eftersom jag gillar utseendet."


Bara 1 av recensionerna........

Suck!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0