Dålig uppdatering igen...

Har varit iväg hela dagen idag :) Varit utanför Hässleholm på drftingtävling och bilutställning. Var underbart väder, trevligt folk, kan bara sammanfattas som en toppen dag :D Solbrända lyckades vi oxå bli haha lite röda om näsorna ;)

Johan leker lite ;)



Igår Jobbade Johan en  vända på förmiddagen. Sen köpte vi nya inlines, gick även en sväng på Höganäsmarknaden. Hittade mig en skinnjacka :D Inte äkta såklart... Men JAG tycker att den är supersnygg! Hade den på mig idag och den var superbra! Höll värmen fast att den är väldigt tunn, men blev samtidigt inte för varm så är en perfekt jacka såna här dagar :)

Var ju tvugna att testa inlinesen oxå igårkväll :) Andra gången som Johan åker i hela sitt liv :D Det var vingligt men gick ändå bra!

Nu får ni kolla Elmiainlägget :D Har lyckats få igång kamerakortet... Så nu finns fler bilder. Men måste ta reda på hur jag får över bilder som är fast på själva kameran... Hmmm

:D Over and Out!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0