Jobbar natten...

Jobbat på Finax både igår och idag.
Blev hem och sova ett par timmar sen iväg till K-jobbet... Ska jobba till halv åtta imorrn bitti... Seegt! Men man får ju tänka på att man kanske får en fin lön nästa gång igen ;)

Älsklingen var snäll och gjorde pannkakor idag :)

I Måndes så premiärgrillade vi! Emily var hos oss nästan hela dagen :) Vi åkte inlines, solade, och spelade kubb :) Sen blev det god grillad fläskfilé :D På kvällen blev det mys med Johan, kollade film och åt glass :)

Hade tänkt att jag skulle ta inlinesen till jobb nu ikväll men det funkade inte för jag hade så mycket grejer med mig så fick bli bilen ;) Har passat på att baka Chokladbullar (kanelbullar fast med choklad i). Dom blev faktiskt väldigt goda :) Hoppas älsklingen oxå gillar dom.

Nu ska man vänta på att nattpatrullen ska komma, sen tänkte jag baka lite olika sorters muffins med glasyr på ;) Det är sånt man kan göra utan att väsnas :)

När jag kommer hem så blir det läggdags! Ska bli skönt att sova! Sen hoppas jag på fint väder, för då ska jag minsann ut en tur med inlinesen ;) Det gick så pass bra när man var ute med Emily så man har fått mersmak ;)

Har fortfarande inte fått igång så jag kan få över mina bilder från kameran... Får väl köpa en kabel eller nåt....

Ciao :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0