Kärlek <3

I onsdes hade jag och Linda årets första tripp till havet :) Iaf för min del.
Supermysigt att bara gå där och njuta av det fina vädret!





Igår så permanenta min kära mor håret på mig :) Blev så jäkla snyggt! Ser ju ut som en rockstjärna nu ju :D Äntligen lite liv i mitt tråkiga hår... TACK MAMMA ♥

Första bilden bjuder jag på ;)


Igår åkte man på "leksaks-party" oxå, blev några öl :P Köpte lite massageolja med aprikossmak, och ett ljus som man ska hälla stearinet på någon ;) Och det var ätbart :D haha. Valde med lukt/smak av nötter :)

Idag e man på jobb. Är faktiskt pigg :) Lite småont i magen, men börjar ju bli van att den ska strula...
Funderar på om man ska ta med älsklingen till havet idag :) Om det fina vädret håller i sig...


Nu ska jag ta mitt kaffe och gå ut och ta en cigg ;)
Ciao!

Kommentarer
Lillan

ha ha första bilden 10 poäng :)

Mysigt med havet..

2010-04-14 04:10:36
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0