Underbart väder!

Vaknade precis :) Solen gassar på in i sovrummet så här blir väldgt varmt... Då blev man glad, även om man fortfarande är trött för att man bara sovit 3.5h så gör solen mig glad :)

Bakade en massa inatt ;)
Chokladbullar
Vaniljmuffins med choklad i
Vanlijmuffins med chlckladglasyr
Chokladmuffins med vaniljglasyr.

Nu ska jag ta tag i disken här hemma tänkte. Det är rent men inte inplockat :) Sen funderar jag på om jag ska baka lite till ;) Har några fler recept jag skulle vilja testa, bland annat kolasnittar... Det verka väldigt enkelt, men man behövde elvisp, så ville inte skramla med det inatt....

Älsklingen ska hämta sina nya dörrar idag :) Han har köpt ett par nya framdörrar till passaten, vet inte om där va högtalare redan eller om han skulle bygga dit själv :)

Min telefon har lagt av IGEN! Touchen funkar inte.... skärmslackaren funkar inte, så den lyser hela tiden och drar en jäkla massa ström... Kameran är i vodeoläge, och går inte att ändra till kameraläge för då måste man använda touchen :( Så blir väl en vända till hbg snart oxå så dom kan fixa den.... Den SKA funka! Jag tänker inte betala en massa för skrot! Så det så!

Nehe nu får jag vä ta tag i disken.... Ciao!

Kommentarer
Sara

Jobbigt när tekniken inte fungerar som den ska :( Men ja, denna sommaren kommer äga något ruuuskigt ! Har ni något speciellt planerat? :)

2010-04-15 20:46:41
URL: http://akeeper.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0