=)

Haft en toppenhelg :) Men nu är det åter till verkligheten och börja tjäna lite pengar igen...
Idag blir det Arca som gäller 14-22 och imorrn ska det inventeras på Netto i stan... Hoppas bara attd et dyker upp mer jobb annars får jag lite panik... Men blev förhoppningsvis lite jobb på Finax nu i veckan med :) Ett tag sen man var där...

Johan fick offerten angående fjärrvärmen idag :) Så nu väntas det bara på ett godkännande från banken... Hoppas! Vill ha riktig värme i vinter :)

Skolorna har börjat nu oxå... Saknar faktiskt skolan lite... Mest för att det enda bekymret man hade var vilka prov och läxor man var tvungen att göra... Idag är det massa annat man måste tänka på... Jag tex går hela tiden ovisst om hur jag jobbar från dag till dag... Måste verkligen ta tag i det och söka mig ett jobb där jag vill bli fast... Får ta mitt truckkort och tjata mig in på ICA-lagret... Det hade varit toppen :) HAde velat börja plugga oxå, men känner att jag inte har råd med det... Får se vad framtiden säger :)

Ciao!

Gårdagens kvällsmat ;)


Kommentarer
Becka - Livet genom min Sony Ericsson lins!

Förstår att det är ovisst att inte ha ett fast jobb. Hoppas du hittar ditt drömjobbet! :)

2010-08-23 15:31:36
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet
LadyUmbrella

Allt bra med dig? :)



Ps. nu har jag veckans blogg tävling på bloggen. Vinnaren länkas i en vecka och får ta del av mina 2100 läsare/dag!



Lycka till! :)

2010-08-23 19:03:30
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
LadyUmbrella

Sv: Vad härligt!

Jodå, det är prima ballerina med mig. Sitter och tittar på film samtidigt som jag smaskar i mig jordgubbar, då kan det ju inte bli fel :)



Vad gör du då? ^^

2010-08-23 22:33:56
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/
Lillan

mat kallar du det där mat??? Gott är det i alla fall :)

2010-09-02 23:11:03
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0