Finax Bakery

Alldeles snart dax att bege sig till Finax :) Får se vad för gott som ska bakas idag. Kan ju hoppas på chokladwienerbröden ;)

Igår läste jag på Simones blogg om subwaykakorna. Nu finns det rullar på Ica man kan köpa, som man bara skivar sen in i ugnen så blir dom som subways kakor :D Jag blev överlycklig och letade igenom Ica efter dom :D Och vet ni vad?? Jag hitta!! :D Nu ligger en rulle här hemma i kylen :) Ska provbaka dom med älskling sen. Kanske imorrn :)

 

Har städat lite hemma idag. Och Johan har satt höns nät runt huset, så kanske vi slipper mer kattbajs runt där... Är så trött på det... Borde gå in till grannen och be han plocka upp efter sin katt... Hundägare måste ju plocka upp bajset efter sin hund... Det borde gälla kattägare oxå!

 

Dags att göra sig iordning för avfärd... Ha det gottans :)

Ciao!


Kommentarer
Anonym

Hejsan fin blogg =) Jag är ute efter att kolla nya bloggar jag kan börja följa och läsa som jag tkr sprider bra information ute i bloggvärlden och din verkar toppenbra=) har du tid över så kika gärna in på min blogg som handlar om min vardag och mitt liv i allmänhet =) gillar du bloggen kanske vi kan börja följa varran genom bloglovin =) kramar Zeko!

2010-08-24 15:37:02
URL: http://plusa.blogg.se/
Ivar

Din blog är fet grym. Jag och mina grannar är missnöjda med produkter från Finax. Det har hänst oss flera gånger att det varit mögel i förpackningen. Datumet har löpt ut för länge sedan. Finax kundtjänst svarar aldrig.

2011-02-03 11:42:52

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0