Hemma!

Hemma igen :) Åkte hem tidigare för vi hade ltie hemlängtan båda två ;). Skönt som tusan att va hemma måste jag säga!

Idag har vi inte gjort så mycket. Varit på lite köpcentrum i Kalmar, bland annat Giraffen och Baronen. I Baronen finns New Yorker ;) Min favoritaffär! Johan hittade en supersnygg tröja till mig som jag köpte :)
Sen blev det middag med svärpäronen innan vi begav oss hem :)

Igår var vi på djurparken :D Äntligen!
Hade superkul!! Massa fina djur! Och supercoolt badland :D Jag och Johan var som små barn.
Klappade surikater gjorde jag med :) Coolt :D.



Har huuuuur mycket bilder som helst! men nu fick ni se några iaf :)

På kvällen gick vi på bio och såg Predators. Bra men kunde varit bättre.

Nu ska jag bara gotta mig ett tag på soffan med tacochips och Guatemoledipp :) Sen krypa ner i den goa sängen.

Ciaooo!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0