Bbbrrr

Varit iväg och kikat MASSA affärer. Letat klänning som en galning men inte hittat någonting.... Hittade bara 1 klänning som jag gillade överhuvudtaget! Men den var i färgen aprikos typ... jag hade tänkt mig mörkblå eller mörklila. Helst mörklila... Svåååårt!!
Lyckades få på mig en klänning i barnstorlek som var ganska snygg ;) Hade behövt 1 storlek större så brösten inte blivit helt upptryckta ;)

Nu har vi gett upp för dagen. Så nu bakar vi Lussebullar ;) Ska bli gott med lite kvällsfika sen :)



Imorrn är det jobb som gäller. Men skönt med bara 4 dagar denna vecka. Ska till Santa Maria denna gången. Så då kan man fylla på förrådet med tacobröd igen :P

Trevlig kväll :)
Imorrn e det Lucia ;)




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0