:D

Det var ett tag sen...
Bloggen har fått hamna i skymundan nu under jul.... Har bara ägnat mig åt en massa julmys :)

Julafton blev toppen! Alla verka nöjda och glada med sina klappar och jag blev supernöjd med mina :)
Massa god mat framförallt! Var lite skraj för att äta alldeles för mycket bara för blev så dålig helgen innan...


Ja, jag fick två morgonrockar ;), en från mamma som köpte varsin till mig och Johan och en från Johan som var den ende som visste om att jag önska mig en morgonrock :). Mamma måste läsa mina tankar!

Fick mammas mumsiga grönkål med mig hem :D Så juldagsmorgon började jag med en stor tallrik grönkål och nån skiva skinka :D



Annandagen åkte vi till Väla för lite mellandagsshopping. Blev en besvikelse ¨/. Men fick iaf med mig en bh, ett par trosor och 3 tröjor med mig hem....

Nu till en riktigt skojjig nyhet! Jag ska skaffa katt!! (min önskan till tomten slog in!)
Johan har äntligen gått med på att jag skaffar en katt :) MEN han har några krav:

• Det får inte vara en sån vanlig stall/bond katt.
• Den får inte vara röd.
• Jag får ta hand om den själv.
• Det får inte stinka kattlåda i huset.

Jag har fastnat för Norsk Skogkatt och Main Coon :)
Inga billiga katter... Men vill görna ha nån av dom eller en blandning mellan dom :)
Har mejlat en person angående Skogis bebis... Får se om hon svarar....



Kommentarer
Laila

åå så söt katt =) <3

2010-12-28 10:52:50
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0