Äntligen!

Nu börjar mitt liv klarna tror jag :)

Jag och älsklingen har planer på g, och mina föräldrar har godkänt det. Vad det är får ni veta en annan gång :)

Pappa har ordnat jobb till mig, men jag måste kolla upp vad ett ADR kort kostar, och försöka lösa fram pengar till det... Lyckas jag med det så är jobbet mitt :) Och då blir det goa pengar ;) Men måste ju som sagt fixa kortet först... Företaget skulle hjälpa mig med en del, men måste fixa resten själv. *HOPPAS*

Så dagen idag kommer jag att ägna åt att ringa runt till lite olika ställen för att hör priser, sen kör jag nog en vända till Familia...
Imorrn är det jobb. Torsdag så åker vi till Öland, bio på kvällen, begravning på fredagen, laga bil på lördagen, sen åker vi hem lördagskväll, och söndag e det jobb igen :)


Dessa blev mina ;) Supersöta!! Och passade!



I Love You!


Kommentarer
Lillan

Vad säger man Grattis till jobbet så småningom :)

Skorna var verkligen fina..

Trist att du inte är kvar på 3.an :(



Kramen

2010-02-04 22:03:21
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0