Då har alla hjärtans dag passerat oxå :)

Johan åkte på kräksjukan natten mellan tors-fre.... Ingen rolig natt kan jag säga... som tur var så gick det över så han mådde ganska okej på kvällen. Vi åt god mat och stängde av datorer och telefoner och bara låg och mös :)
På lördagen så var jag först en vända hos Linda och drack lite kaffe och träffade Göran. Efter det så åkte jag till mina föräldrar och snackade lite med dom, fick passa på medans pappa var hemma.
På Kvällen hade vi en liten minifest (förfest till ekebo). Emma, Emma och Engan var här och drack lite och vi spela singstar och guitar hero :) Hade allmänt skoj.
Igår så fick jag rosor utav JOhan och en supergod semla :) Och han fick ett alla hjärtans dag kort utav mig som det stod en liten text i. Jag vet faktiskt inte ifall han uppskatta det.... Jag sa till honom att han absolut inte fick skratta..men blev att han inte sa nånting :/ Så vet inte riktigt hur man ska tolka det...
Sen blev det massa film och pizza. Låg mest i soffan och myste en massa.


Någon som har tips förresten på hur man blir av med sjukdomen SVARTSJUKA?? :( Hatar att vara det....


Idag står det städa på schemat. Ska även ringa Finax tänkte jag och höra ifall hon har ltie extra jobb till mig denna vecka...

Ciao!

Kommentarer
Lillan

sjukdommen brukar växa bort med tiden :)keep going girl

Kram

2010-02-15 17:00:29
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0