Hemma igen :)

Då var vi hemma från Öland igen.

Åkte upp i torsdes, gick på bio i Kalmar och såg Avatar :) Tyckte faktiskt att den var väldigt bra så den ser jag gärna igen när den kommer ut på DVD :)

Igår var vi på begravning, Johans mormor. Blev mat och massa fika efteråt. På kvällen gick jag och Johan till Köpstaden (Ölands "väla" eller vad man ska kalla det...). Han köpte lite lego och jag scrapbooking grejer :) Sen kolla vi Let´s Dance med hans föräldrar och fikade ännu mera haha.
Idag var Johan och hans pappa och fixade bilen medans jag Biggan (johans mamma) åkte in till Kalmar och gick på antikmässa :) Fanns hur mycket fina saker som helst! Blev iaf ett fint porslinspar :) Komemr bild på dom sen :) Biggan betala dom... jag skulle göraa det egentligen men hon envisades om att hon ville betala så hon fick en kram och ett stort tack :)

Åkte hem ganska så tidigt, lämna Öland vid tolv. Påvägen hem blev det en vända inom förmedlingcentralen :) Där blev det oxå lite scrapbooking saker ;) Och Johan hittade en sån i smide som ska hålla en flaska och två ljus :)

Nu eldar vi för fullt här, det var ju ganska kallt i huset när vi kom hem :P

Ska krypa ner i soffan med älsklingen nu, beställa pizza och kolla på Melodifestivalen ;)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0