Seg

Kan ju börja med att bilen blev inte min.... Den blev såld i söndes, när jag haft kontakt med honom på lördagen och han skulle kolla så vi kunde boka en tid tillsammans.... Surt som fan!!
Men har kollat runt lite på nätet och finns en del andra loikadana, så vi ska kika på dom på lördag :)

Har för övrigt jobbat på Santa MAria hela veclan, har haft sån tur så Johan jobbar samma tider så vi samåker :) HAr även åkt med två tjejer ett par dagar, men ska bara ha den ena med idag, och då får hon jäklar i det se till att betala respengar... Jag klrävde pengar igår och fick 26kr av den ena!! ÄR det ens lönt??

Ska börja jobba nu klockan 14- 22 på SM igen, sen jobbar man egentligen inte på fredagar, dom som jobbat efttremiddag, men jag ska såklart jobba där mellan 7-16.... Så jag kommer va helt död imorrn...
Men får ju tänka att det blir goa pengar :)
Har jobbat varje dag sen i tisdes förra veckan... Så hoppas på en jäkla bra lön nästa månad!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0