Oj....

Det var ett tag sedan jag uppdatera... För er få som läser så ber jag så mycket om ursäkt... Men som sagt så är ju mitt humör ganska så likt en berg och dalbana, oh när jag varit på riktigt bra humör så har jag inte haft datorn tillgänglig.

Förra helgen var iaf ett par vänner och hälsade på, var mysigt och vi åt pizza och spela massa spel. Dom sov över och på morgonen åt vi god frukost och spelade ännu mer ;)
På lördagseftermiddagen så ville jag och Johan tillbringa ltie tid för oss själv etftersom vi knappt setts på hela veckan, så blev mys i soffan.

I söndes var vi iväg och hämtade ved. Massa bärande.......

På måndagen så bar jag all ved själv till baksidan av huset (ville få det gjort innan älsklingen kom hem). Han sa att han blev stolt över mig :) Många som tror att jag inte klarar såna saker själv ;) Så skoj att bevisa motsatsen.

Vad har jag mer gjort.... hhmm

I onsdes så var vi på bio, såg Sherlock Holmes, sevärd film faktiskt. Den hade massa roliga stunder och var samtidigt spännande :)

Nu sitter man på jobb. MEn slutar 11 så är en lugn lördag :) Ska hem och krypa ner i soffan en vända tror jag... Min mage är inte riktigt som den ska... så tar det bara lugnt idag tror jag...

Bilder kommer senare ;)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0