Jobb och BRÄND!

Jag och älskling låg och spelade Monopol i solen igår :) Supermysigt! Han slog mig... såklart! haha. Jag är värdelös på Monopol för jag köper allt jag kommer åt, och han köper det som är dyrt... så plockar han mig på pengar sen ;)



Upptäckte på kvällen att jag var BRÄND! haha, Johan såg att jag hade illröda streck på rumpan, sen såg vi att jag var heeelt röd på ryggen med... hmmm Smörjde mig ändå med solkräm, och tog på t-shirt efter ett tag för jag tänkte att jag skulle va duktig och skydda mig haha men det gick åt skogen :P

Nu ska jag strax bege mig till NyttoGrönt och packa i några timmar.... Sen hem och duscha, innan det är dags att bege sig till nästa Netto och inventera... Denna gång LOVAR jag att INTE köra vilse ;) HAr gång avstånd dit ;) Men tar nog bilen ändå.... Är så mörkrädd på natten..... :)

Ha en toppendag! Ciao!

Kommentarer
nat by BRADLEYS

fy de är ju så hemskt att vara solbränd :O

2010-07-15 10:40:21
URL: http://bradleys.se
Abdulanne

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-13 20:11:25
URL: http://abdulanne.blog16.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0