Söndag....

Kan börja med att visa mitt nya drömkök! Spg ett kök på IKEA i Malmö igår som jag förälskade mig i direkt! Så jäkla snyggt!

Såhär vill jag ha det :D

 

Här är ltie bilder från i fredag oxå :) Då tog jag och älsklinge en långpromenad längs Rönne å och tittade även på den gamla Läderfabiken. I verkligenheten såg det ut som ett gammalt fängelse, lite läskigt faktsikt. Jag tycker att det hade kunnat få stå kvar som det gör... Men dom vill tvunget riva det... :(

Bilderna är som vanligt klick-bara :)

 

Nu är här städat och fint :) Ska snart börja på lite mat. Sen i eftermiddag ska vi hälsa på min familj :)

Ska gå och tvätta ur min hårinpackning nu som jag har haft i sen tio imorse ;) Fast jag tycelr håret blir bättre ju längre man har i det :D

 

Ciao!

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0