Varmt!

Lika varmt idag! Ojoj smälter bort! Vill inte klaga på värmen nu när vi fått riktig sommar... men hade önskat att vi hade haft en pool så hade det varit myyycket lättare att klara det :)

I brist på intresse att röra mig alls ifrån den lilla plätt av huset som inte är belyst av den starka solen så har jag kollat upp alla priser till alla nöjesparker vi är intresserade av att åka till :)
Bland annat Bakken, Tivoli och Ölands Djurpark :)
Öland ska vi ju till den 13 aug-20 aug (enda dagarna jag har semester...) så då ska vi till Nöjesparken oxå :)
Det var tänkt att vi skulle en andra omgång till Liseberg i sommar men tror vi får välja bort det och åka till antingen Bakken elelr Tivoli istället :) Får kika på det mer tillsammans. Bara jag som suttit och antecknat ner allt från båt-kostnad till åkband och öppettider :)

Måste även ha pengar över för att min kära bror blir vuxen :) Han fyller så mycket som 18 år den 25 Juli! Shit vad tiden går fort... Ser honom fortfarande som min lillla lilla lillebror :) hihi.
Johan fyller oxå snart... Han fyller 29 den 9 augusti :) Men där är det kasnke bestämt vad jag ska köpa redan... Vi gjorde en liten kompromiss men får se hur det blir...

Ni kan väl ge tips på vad jag kan hitta på till min bror? Jag skulle vilja ge honom en cool upplevelse men jäklar vad det kostar... Johan försökte även ordna en grej men därifrån har vi ännu inte fått något svar så det sket sig tyvärr... :(

Nu ska jag spåna vidare på vad man kan hitta på till honom..... svåååårt!

Ciiiiao! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0