Dubbelsuck!

Haft en strålade dag fram tills nu.

Segt på jobb men klockan gick ändå framåt.

Efter jobb åkte jag till havet och träffade Emma o Lin. Gött att ligga där och steka. Färg fikc jag ltie iaf ;)

Åkte hem, tvättade en massa och rensade ogräs runt huset. Sen fick jag för mig att köpa målarsaker till vardagsrummet, upptäckte att affären stängde om ett par minuter så for iväg i 190 och hann :).

Sen kom bakslaget..... Jag jobbar förmiddag, Johan eftermiddag. Hans föräldrar ska hjälpa till med tapetseringen och dom kommer på LÖRDAG.... Alltså innebär det att jag och Johan inte hinner göra nånting tillsammans....
Jag blev väldigt besviken... Men kan inte hålla på att skjuta på det heller... så vi får helt enkelt hitta på nåt annat att ha som projekt tillsammans....

Ska sova nu.... upp tidigt imorrn med... Godnatt

Ciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0