Fantastiska underbara dag!!

Helt underbar dag idag med!! Är så jäkla glad för dagar som dom här :D

Började dagen med att åka till Ängeloholms hembygspark och tittade på alla djuren :) Mysigt som tusan att gå där bara jag och älsklingen :)



Massa fina djur :) Lägger inte ut alla bilder för tycker gott ni kan åka dit själva och titta om ni bor i närheten ;)

Avslutade i Ängelholm med varsin stor glass :D Min hette Mallowsplit och Johans var en Bananasplit :D Gott gott!


Sen åkte vi vidare till Krapperup slott och tittade :) Så otroligt fint!




Sen avslutades dagen med grillning hos min underbara familj :) Tack så hemskt mycket för all den goa maten! Ni är bäst!


Nu är det strax att lägga sig.... Ska jobba på Santa Maria imorrn. Upp med tuppen ;) Som tur är så kan jag och älsklingen samåka :) Lite roligare då med sällskap :)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0