Glad men arg...

Är på supergott humör idag :D
Kan ju börja med att berätta att jag har inte rökat sen i fredags. Känner mig jäkligt duktig! Och har bestämt mig för att sluta! Vill säga tack för allas stöd :)

För det andra så har jag världens bästa pojkvän! ♥

För det tredje så har JAG fått en kommentar av Simone. Ni tycker säkert att jag är superlöljlig, men för en tjej som mig som kommer från en liten håla där vi aldrig får varken se en kändis, och ännu mindre får nåt svar från nån betyder detta en del för mig haha. Ja Simone är kändis för mig ;) Den tjejen driver en av världens bästa bloggar som jag följer troget :D


Lånade denna coola bilden av henne :D

För det fjärde, JAG har skaffat BlogLovin haha.

Sist men absolut inte minst... Är jag arg... På en viss brud som sabbade jävligt mycket! Jag ska inte yttra mig för mycket för tillfället, för det kan va så att det hänt något men det tror jag faktiskt inte. Jag tror bara att hon rent av var elak! Och har jag fel så ber jag självklart om ursäkt för mitt skitsnack, men jag lovar om ett par timmar så vet jag sanningen! Och sårar du så är du fan inte mer värd än vad en pissmyra är! Blod är tjockare än vatten! Min familj betyder allt för mig det ska du ha jävligt klart för dig!

Ventilerat lite.. Och som sagt om några timmar eller senast imorrn så vet jag hela sanningen. Jag är inte den som håller käften!

Nu ska jag återgå till Älsklingen. Umgås lite med honom nu för imorrn jobbar jag 7-22..... Längtar till fredag och lördag :)

Ciao!

Kommentarer
Bloggarmaja

håller med ,, blod ÄR tjockare än vatten !

2010-06-24 00:04:17
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0