Ledig :D:D:D:D

Vilken rörig dag...

Vakna imorse och tänkte: Idag är jag ledig :D
Gick ut till garaget med Johan, han sa att han hade en överraskning, och gissa vad? Min låda är klar :D:D:D
Installera den. Men steget funka tydligen inte som det ska... Så ger inte full effekt. Men som den låter nu :D Vibrerar ju sönder haha. Men kul att ha min alldeles egna låda nu :D. Wiiiee!

Sen ringde Activ, ville att jag skulle jobba på Santa Maria 14-22, okej sa jag för då kunde ju jag och Johan samåka :). Precis när vi skulle åka så ringde dom och sa att en maskin pajja så fanns inget jobb där idag... Wiiee ledig ändå :D
Så jag och älskling åkte till mAx, men fick köra hem igen för jag mitt dumma nöt hade glömt plånboken hemma.... Fick köra rallyfart hem och rallyfart tillbaka haha. Åt på mAx, sen lämna jag Johan på hans jobb. Ska hämta snyggingen ikväll :)

Är hemma efter att ha handlat lite, eller har vatt hemma ett tag. Håller på att städa :) Dammtrokat heeela huset! Även Johans prishylla och DVD hylla, och oj vad det behövdes! Men nu är det fint :) Ska dammsuga, torka golven och sätta på nya sängkläder sen är jag klar med städningen :) Håller på att tvätta oxå, men det sköter ju sig själv, ska bara hänga ut allt när det är färdigt :)

När jag är klar med allt ska jag se vad klockan är.... Funderar nämligen på att spola av bilen oxå :) Så är den extra fin när man ska hämta Johan ;) hihi snygg bil med massa dunka dunk! hihi.
Tar nog en promenad oxå ifall jag hinner :) Måste ju njuta av vädret! Och nyplockade blommor är så underbart!

Längtar tills midsommar, Liseberg och när vi ska börja på vardagsrummet :D

 

Ciao :D


Kommentarer
Bloggarmaja

haha jag var med om samma sak :P trodde jag skulle vara ledig imon och hade planerat en dag vid havet, men vem tror du ska jobba hela dagen ? :P men tänker PENGAR!



Pengarna behöver jag ju i somar ;) peace and lov + gothiadans :)



2010-06-17 23:25:35
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0