Mätt och belåten :)

Jobbade igår 9-14 på Nyttogrönt. Sen blev det på att jobba igen 19-01 på Netto, det skulle inventeras... Så man var ganska seg i huvudet frammåt tolvtiden av allt räknande...
Sen hem och lägga sig, sova 2.5h sen upp igen och iväg o jobba 6-14 på Santa Maria....
När jag väl kom hem vid strax efter tre (pågrund av köer på motorvägen...) Så var det raka vägen upp i säng för min del.... Sov 2h sen kom älskling och väckte mig precis som jag sagt till honom :)

Lååång härlig dusch och nu har vi precis ätit kycklingtallrik som älskling hämtade medans jag duschade :)

Blir verkligen soffläge för mig hela kvällen idag! Ska jobba 6-14 imorrn med fast på Arca.... Hoppas på att man får lite ledigt nästa vecka... hade varit skönt.. Men lär väl klättra på väggarna nu när man vant sig med massa jobb haha.

Hmmm lägger jag mig riktigt bekvämt nu så somnar jag..... ;)
Nu ska jag kika runt lite på FB och massa underbara bloggar :) Ha det toppen sålänge :)

Ciao!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0