Money money money!

Usch vad jag sakna pengar nu...
Längtar verkligen tills imorrn! Ska spendera min sista slant idag på nåt gott att äta på Arca ;) + att jag ska nog köpa mig en chokladboll i godisautomaten ;) haha.



Sitter på jobb nu (kommunen). Nästa personal kommer halv tio så tänkte att jag hinner slänga in ett snabbt inlägg ;)

Slutar två här... Men förhoppninsvis så får jag sluta liiite tidigare... Så jag hinner handla nåt att ha med mig på Arca, för börjar där kl två... hhmmm. Men har sagt att jag kan komma nån minut sent eftersom jag är på annat jobb innan. Så det får dom räkna med om dom vill ha mig ;)
Dubbelpass idag då med andra ord. Men gör inget eftersom jag har sagt ifrån att jag vill va ledig imorrn :D Dom försökte få mig att jobba imorrn men icke så nicke ;) Jag måste va ledig.... eller måste o måste, men vill för annars hinner jag aldrig göra allt jag ska...

Ska handla imorrn. Måste förbereda inför fredag så min kära familj kommer på middag :) Kommer bli massa gott! Och ska nog försöka mig på att baka jordgubbstårta imorrn med så den är lagom saftig och god å fredag :) Men fixar ju inte grädden förrän fredag annars smakar den skumt... Sen blir det massa annat gott :) Men vill ju inte avslöja för mycket eftersom min  kära mor läser blogggen ;) hihi. Men ska  nog få dom att spela kubb iaf :D

Lääängtar tills imorrn! Leeedig! Sen är det fredag, midsommar med min älskade familj. Lördag, LISEBERG!!! :D Söndag jobb.... Men gör inget när man ändå kommer ha en underbar helg :D Sen helgen därpå så ska vi se Eva Rydberg på fredagen sen till Blekinge på lördagen då det är dags för tävling igen :D



Sen har jag bestämt att v32 fre, till v33 fre, så SKA jag ha semester!! Och då kanske vi ska till Öland och bo där ett tag :D Wie! Hans föräldrar bor några meter från havet så gissa var jag kommer spendera mina dagar då ;) hihi. Plus att det blir Ölands nöjespark :D Enda chansen för mig att ha nån semester alls i sommar så hoppas verkligen att det går att lösa med att någon tar min ENDA dag v 33.... Annars blir jag faktiskt sur... Är fullbokad nästa hela sommaren så EN veckas semester hade uppskattas.... Jag som hade bestämt mig för att va ledig mycket i sommar... Men så blev inte fallet.... hmmm....

Ha en underbar dag!


Ciao!


Kommentarer
Bloggarmaja

skulle behöva trädet :o

2010-06-24 00:03:31
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Bloggarmaja

sv: nog lite senat att tänka på P&L nu, tror biljeterna not slut för ngn vecka sedan :P

2010-06-24 00:30:21
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
♥Claaaudia♥

Det hade vi ;)

2010-06-24 01:23:06
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0