Regnregnregn....

Tråkigt med regn....
Har jobbat på Santa Maria idag... Segt till en början men sen gick dagen snabbare och snabbare :) Roligast var när man stötte på favoritskiftet när man skulle gå hem, och dom sa att dom saknat mig hihi ;)

Hämtade upp älsklingen i HBG för vi samåkte idag :) Körde "inom" Activchefen och hämtade byxor och tröja, så jag slipper ha egna kläder när jag e på Arca....

Sen begav vi oss hemåt :) Massa krångel i att köra i stan och på motorvägen för dom ska ju fixa vägarna öööverallt...

Nu har man legat i soffan ett tag ;) Gjorde middag innan, blev kycklingwok med nudlar med en annan sås en den vi brukar ha... Denna var starkare, men ändå gott :) Fast den andra är ändå favoriten ;)

Har kollat på "Hipp Hipp Hora" precis. Blir så arg när man ser den för att folket runt omkring inte fattar nånting... Men samtidigt är det en kul film :)

Blir fortsatt soffläge resten av kvällen.... Läggdags tidigt idag med. Jobba i Kommunen imorrn :)

Längtar tills värmen kommer tillbaka så vi kan åka hit

till Ängelholms badstrand och gotta oss :)

 

Ciao!


Kommentarer
Playmates Of Sweden

bor du i äholm =)

2010-06-07 21:18:20
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/
Natalie - It's all about attitude

Vilken söt blogg du har! :)

och du skriver bra för övrigt!

(av det jag har kikat på iaf ^^)



Ta hand om dig! kram :)

2010-06-08 00:23:16
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0