Underbara dag!

Varit i Kristianstad hela förmiddagen :D Varit underbart väder hela dagen!
Var på ljudtävling dör Johan vann sin klass :D Stooort grattis till honom :)


Sen blev det hade vi hade lite förfest här hemma. Satt och spelade lite spel och drack lite... Jag och Johan drack bara ett par cider, kände inte riktigt för att dricka idag...
Sen promenerade vi till parken där det var lite musik... Inge bra direkt... Men mysigt att bara sitt där och ta det lugnt :) Tog en hel del bilder, men kanske kan lägga ut bilder lite i stöten för alla på en gång ;)


Nu skulle resten dra in till stan och partaja vidare, men jag och Johan kände att det var inget för oss... Så blev pizza med oss hem och nu sitter vi här och tar det lugnt :) Slappeläge i soffan ;)

Blir nog sängen snart... Hade svårt att kliva upp imorse och hade varit sönt med en ordentlig sovmorgon...

Kanske blir stranden imorrn :) Vi får se... Fick en ordentlig bränna idag så får se hur det är med den imorrn....
Sen kanske vi ska grilla hos mina föräldrar på eftermiddagen :) Vi får helt enkelt se vad dagen har att erbjuda :)

Nu ska älsklingen få smörja in mig med lite kylande på ryggen... Ni får sova så gott :) Det ska jag!
Ciao! ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0