Underbara väder!

Älskar detta underbara väder!!
Sol sol och sol :) Och ääääntligen lite värme!

Jobb idag, det gick väl bra, jag och Christine (en som jobbar där) satt med musik i öronen hela morgonen för att vakna till liv haha.

Underbara vinnarlåten :D Första gången jag hörde den så tänkte jag "vad är detta för mög??" haha men nu älskar jag den! :D Så fort vi hör den på radion så vrålar vi rakt ut och sen sjunger med :D
Lena - Satellite

Satt uppe med älsklingen igårkväll, och det resulterade i som jag sa att jag var väldigt trött på jobb ;)
Men piggnade till lite när solen kom :) Och sålänge vi pratar om en massa skojiga saker så går tiden ganska fort :)
Ringde Adecco idag och blir inget mer jobb på tvålfakbriken på några veckor men kasnke blir aktuellt senare igen.

Efter jobb så örde jag inom city gross en vända och köopte hem lite mat och tvättmedel för medlet var slut...
när jag kom hem satte jag mig med datorn och kikade igenom det vanliga, sen upptäckte jag att två timmar passerat väldigt fort, jag hade somnat.... haha trött!!

Klockan är strax efter åtta nu, och snart dags att lägga sig i sängen så man orkar med hela dagen imorrn.

Johan var så söt... Jag jobbar till tolv imorrn på tvålfabriken sen ska jag hem en vända sen börjar jag jobba i kommunen 12-21, och Johan hade bett sig ledig hela dagen för han visste inte om att jag skulle jobba i kommunen... Kände mig så taskig.. Vill oxå va hemma och umgås med honom. Men är ledig på söndag istället så vi kan umgås hela helgen :)

På lördag ska vi in till stan. Kolla lite bilar :) Var väl nån bilutställning igen, sen kanske vi åker till havet och gottar oss :) Inte bada... det är för tidigt, men bara ligga där och njuta av solen som tydligen skule stanna hela helgen :) Vi får se :)
Tänkte kanske ta en vända till Kopparhatten igen nu när allt slagit ut och promenera där :) Söndag blir det nog grilling hos mina föräldrar :) Paps ringde för en stund sen och undrade om vi ville komma :) Kan bli mysigt :) Älskar grillad mat!

Nu ligger Ipoden på laddning, kommer ha den imorrn, hade telefonen att spela med idag men den fick för sig att blanda in konstiga ringsignaler bland min musik... Kanske ska ta och rensa den lite :P

Nu ska jag titta lite på Ghostwhisperer innan det är dags för sängen :)

Ciao!

Kommentarer
Lillan

jag håller INTE med om att Lena och satellite är bra.. usch och FY!!!!!

2010-06-04 01:05:29
URL: http://lilldogg.blogg.se/
djustd

önskar dig en fin helg, kram!

2010-06-04 14:13:14
URL: http://djustd.blogg.se/
I Z A B E L L ♥

tack :)

2010-06-05 22:39:31
URL: http://izabellbackman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0