Jobb,jobb,jobb :)

Jobbar på för fullt :)

Blev tyvärr sjuk i söndes men har jobbat på ändå :)
Jobbade på Arca i söndes, var segt som tusan för blev väldigt kass, förkyld som tusan... Men några panodil och nässpray så har jag lyckats jobba hela veckan. Har vatt på Santa Maria sen i måndes, ska va där idag och imorgon oxå. Så får vi se nästa vecka hur det blir då :)
Förhoppningsvis hamnar jag på lagret idag.. Men kan inget annat än hoppas...
På fredag ska jag jobba i kommunen :) Bara några timmar men det lönar sig det oxå :) Får hoppas på fint väder så kanske jag kan cykla :)

I helgen ska jag och älsklingen kanske till skäralid och ta en promenad :)Han hade aldrig varit där så ska bli kul :) Gå upp på kopparhaten och visa honom utsikten :)

På måndag ska jag jag på datautbildning inom kommunen, tyvärr så är det en sån dum tid så jag kan inte ta jobb från bemanningen den dagen :( men men... Får hoppas jag får jobb resten av veckan iaf :)

Har lagat mat nu, blev varsin matlåda till mig och Johan oxå :) Så slipper man köpa mat att ha med sig ;)
Får försöka lära mig att göra storkok så vi har matlåda oftare...


Håll nu tummarna att jag hamnar på lagret idag ;)

Förresten, glöm inte tävlingen hos Lill, där man kan vinna ett jättefint armband :) Jag är med iaf ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0