Tisdag morgon

Sitter på jobb (kommunen).
I eftermiddag så blir det jobb på Santa Maria... Göra ännu fler tacobröd :P Som tur är så jobbar jag med favoritskiftet, så man kan ju hoppas att vi ska va på lagret idag ;)

Denna vecka jobbar jag eftermiddag, och älsklingen jobbar förmiddag :( Det betyder att vi endast sover tillsammans... Vi "träffas" inget... Men men.. Vi får ta igen det på fredag när jag är ledig och han slutar tidigt :)

Svärföräldrarna kommer idag oxå... Ska stanna ett par dagar, så den ena sover på soffan och den andre får sova i lilla rummet. Så jag får smyga in ikväll/inatt när jag kommer hem ;)
Så får vi se vad som händer imorrn förmiddag :) Skulle gissa på att det blir frukost med dom iaf :) Älskar deras frukostar, alltid en massa pålägg och brukar va nybakta bullar ;)

För övrigt kan jag säga att jag har världens bästa pojkvän :D Han är bäst så enkelt är det haha!

Saknar Tyson :(..... Saknar den dära stora nallebjörnen som man kunde krypa intill och bara gosa med... Fluffiga pälsen som var supermjuk precis som valppäls... Han förstod alltid vilken humör jag var på...
Johan ser oxå direkt vilket humör jag är på, och det är underbart! Han finns alltid när jag behöver honom. Men Tyson var ändå speciell... Många säger att "ja men det var ju bara en hund", men vettiga människor som själva har hund vet vad jag pratar om.... Den dära allra bästa vännen som alltid fanns vid ens sida ♥

Var bara tvungen att skriva av mig lite idag... Är absolut inte på dåligt humör eller nåt sånt, är faktiskt väldigt glad idag, men ibland saknar man honom lite extra. Saknar alltid honom och tänker massor på honom men ibland är det lite extra.

Jag var och red med Sandra i söndes förresten :) Helt underbart! Hästen var ungefär som min första häst :) Så jäkla go! 5 årig buse på 170 nånting haha. Han var stor! Men när man väl satt på honom så kändes han itne så stor :) Blev några glädjeskutt i skogen då han sparka bakut ett par gånger men jag satt bara och skratta haha för han visste ju knappt själv vad han gjorde :P UNDERBART! Vill rida mer :) Saknar det som fan.... Har fortfarande träningsvärk i ljumskarna :P Och då skritta vi mest och bara testa trava lite grann haha. Bra träning ;)

Sätter in bild är på honom sen när jag har kabeln till mobilen ;)

Skit vad jag är dålig på att sätta in bilder förresten... hhmmm får bättra mig :)

Lite bilder från helgen :)

O´man :)                                             Sandra och Bel Mondo :)

Kommentarer
Jennie

sv: allt är fint med mej :)

intresserad av att fräscha upp bloggen? jag menar inget illa med detta!

det är gråhund, alltså jakthund ;)

vad gör du idag?

kram

2010-03-16 08:56:10
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0