Jäkla mage...

Gårdagen var hemsk.... Magen bara krampa hela tiden och mådde grymt illa....
Låg på soffan heela dagen.... Orka inte röra mig.

När det lagt sig ltie så passade jag på att åka o handla mat, sen iväg till Tyson och satte ljus (han skulle fyllt år igår).
Han har fortfarande inte fått sin sten.... Så hoppas att den kommer snart!

När jag ätit så åkte jag till mamma en sväng.... Fick en dundertablett av henne och den hjälpte lite tack o lov! Tittade på Djävulsrallyt med mamma och pappa :)
Dom hade väl för guds skull kunnat välja några andra kommentatorer??

Idag mår jag lite bättre, men mår fortfarande illa och lite ont i magen... Gav mig fan på att jag skulle tvätta bilen idag och det gjorde jag. Det vaar kämpigt pågrund av illamåendet men det gick. Är bra med friskluft!

Nu ska jag ta ett par panodil och ut och sätta mig på altanen....

Ciao!

Kommentarer
Lillsnörpa

Hoppas att du blir helt bra snarast!



Sv: Vad häftigt det där med Tyson :D En riktig fullträff =)

2010-05-18 22:42:27
URL: http://lillsnorpa.blogg.se/
Lillan

Urk.. Hatar att må illa :( Stackare!!

2010-05-18 23:04:59
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0