Mår bättre :)

Mår mycket bättre idag! Inte helt hundra, det går i vågor, men MYCKET bättre :)

Igår så mådde jag inte bra alls... Så jag sjuka mig från kommunen ifall det var nåt som smitta... Men ryckte in och jobba på Finax på kvällen. Där gör det inget om jag skulle smitta nån :P Hade ganska skoj där igår haha :) Tur man är på det skiftet för detr mesta för det folket är inte riktigt kloka ibland haha :P

Idag har jag varit på intervjun på Adecco. Det var det här vanliga dom fråga vad man var bra på, vad man hade för fritidsintressen, vad man jobbat med tidigare osv...
Efter det så åkte jag och älsklingen in till väla och åt frukost :) Sen gick vi lite på Ikea oxå :)

Eftersom älsklingen började joba kl 14 så hade vi lite dötid att fördriva så vi åkte till Ljudbyggaren och köpte en adapter tror jag det heter, till min bil så jag kan ha radio i den oxå :)
Och efter det åkte vi till mcDonalds för att köpa glass :) Där såg jag Johan Ulveson (han från C/O Segemyhr), och när Johan väl fått syn på honom så bara ställde han sig och blängde haha. När jag fragit bort honom så fråga han om det inte var han Ulveson, och jo det var han haha. Satte oss vid bordet bredvid honom och lyssna på hans roliga stockholmska :P

Nu är jag hemma :) får se vad som händer idag... Troligtvis ska jag jobba på Arca tor,fre och söndag. Dom ville lördag oxå men då kan inte jag, för jag och Johan ska till TOSSELILLA :D Wiiee!

En sak till, tack för era "krya på" :)

Ciao!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0