Massa jobb

Ändrade planer...
Skulle åka på party imorrn egentligen hos kära Emma... Men det blev inget med det.
Jobbar idag 9.30-18 sen blir det hem och fika med älsklingen, titta på Talang sen lägga sig ett tag tills man börjar jobba igen 2 inatt i K. Har kris här så fick lösa det på det viset... Sen jobbar jag nätterna lördag och söndag, istället för förmiddag på söndag...
Blir lite pengar av det iaf och det tackar man för! Dom behövs!

Igår när man kom hem från jobb så sa älsklingen att han druckit FEM muggar kaffe!! haha Han var helt speedad! Men rolig som fan var han! Han dansade runder och var riktigt på  topp ;)
Får man se om han är likadan idag ;)

Älsklingen är ju bara hur söt som helst!!! Han kom till jobb idag med mat til mig för vi kommer bara fika ihop ikväll... Gissa vad det var! Kommer bild ikväll ;)
Ledtråd: Rostbiff..... Och rund :D haha MUMS!
Han är helt underbar den mannen! Älskar honom som bara den! ♥

Nu ska jag fortsätta här :) hörs inatt :)
Ciao!

 


Kommentarer
Cherie Mårtensson - En blogg om mitt liv

Svar: Ja det var den :P

2010-05-14 21:28:02
URL: http://cheriemartensson.webblogg.se/
Lillan

Jag jobbar lördag och söndag natt jag med :)

2010-05-15 01:52:21
URL: http://lilldogg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0