Sista natten

Sista natten för denna gången :)

Natten som har varit var fruktansvärt seg.... Som tur var så var älsklingen uppe till femtiden så han höll mig sällskap nästan hela natten :) Tack för det! Du är underbar!!

Idag (igår) sov jag till elva. Sen åkte jag och älsklingen en runda till Förmedlingcentralen :) Han köpte sig två nya tröjor :) Jag jag bara gick som en zombie haha. När klockan blev ett så åkte vi till Ugglebadet :) Badade där, och sen la vi oss i bubbelpoolen innan det var dags att bege sig hem igen.
Kom hem, gjorde mat, och sen blev det att lägga sig igen för min del.... Lyckades sova ett par timmar och nu sitter man på jobb....
Fram till klockan ett inatt har klockan gått ganska snabbt, men nu känns det som att den står still.... blä!
Ska bli sååå skönt att komma hem och lägga sig. Och idag kan jag sova huuur länge jag vill :) Ska bli skönt!!

Får vi se om det dyker upp nåt jobb i veckan... Ska på intervju på onsdag hos Adecco... Hoppas verkligen att dom har nåt jobb till mig... Hatar ovissheten av att man aldrig vet när man jobbar....

Har suttit nu en timme och kollat runt lite på nätet efter några skojjiga bloggar man kanske kan roa sig med att läsa... Fanns en del :D Och en del som var fruktansvärt tråkiga.... Men några har jag lagt i min favoritlista ;) Bland annat Transan :D Det är en skoj blogg! Ni komemr bli chockade när ni läser den! Jäklar såå snygg :D

Vad ska man göra av resten av kvällen? Har redan sett en film.... Ska man se en till? eller man kanske ska sätta sig och rita lite.... hhmmm... Ska i vilket fall som ut och känna lite kallluft innan jag tar några beslut :P

Önskar att det hade kunnat ett rejält åskväder snart... Har haft huvudvärk nu i 3 dagar... Kan bero på lite sömn... Men är även så trött på detta jäkla regnande... Kom igen åskan! Sen kan det bli massa sol tycker jag... Bländade ju alla på badhuset idag.... Stackarna ;)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0